5 Ağustos 2012 Pazar

Hakkari'de "Şimşek" Çakıyor , Gülelim Mi ?



Maliye Bakanımız Mehmet Şimşek
Çok kral adam ya.
Yani kral derken , "kraldan çok kralcı"
Hani ülkemizde bakanımız filan ama
Adam "İngiliz vatandaşı" be üstadım !
İhtişam abidesi (!)
İngiltere'nin "kralı" yoktu bak yeni hatırladım.
Şimdi o kalıba da "kraliçe" kelimesi uymaz ki.

Neyse bir anekdot paylaşayım
Zamanın birinde
4 Ağustos'u 5 Ağustos'a bağlayan geçen gecede
Baktım bizim bakan , Hasip Kaplan ila hasbi'hallerde Twitter'da.
Araya girmek istemedim
Hasip mause'u filan kırar şimdi sinirden.
Bende faşistim ya hani şimdi ,
Olay çıkmasın , zaten gerginlik had safada !

Adana tabiri ile " aboo ", gülücükler filan uçuşuyor
" İsim-Şehir " oynuyorlar.
Görüp de okumayan gözlere yazık.

Ulan sonra gözüme bir haber takıldı ki...

" Hakkari'de şiddeti çatışma "

( Anektod anlaşılmadıysa not düşeyim ; yıl 2012 )

Günlerdir sürüyor , durmuyor , kesilmiyor !
AKP'nin iflas eden Suriye politikası PKK'nın Suriye kolu PYD'nin önü açılınca ,
İt sürüsü PKK'da şaha kalktı , doğal olarak !
Bunun olacağı belli idi !
Neyse , oraya yoğunlaştık doğal olarak , bekle filan haberleri ; tabi yayın akışı kesildi !
Çok bilinçliler maşallah yetkililerimiz , sabaha kadar yapmadılar açıklamayı.
"Gece boyu basın açıklaması hazırlandı , kolay mı sanıyorsun. Bakanız biz bakan , danışmanlar sağ olsun. "
Dendi her halde içlerinden , her şeyi bekler olduk artık.

Baktım bizim bakan Melih Gökçek'e sarmış bu arada.
Gülücük atan geyik gördüm iyi mi...
Adam bakan olum !
Dingilterelerde okumuş , vatandaşı olmuş !
Neyi sallayacak kardeşim , sen bilir misin ki o koltuk kimleri sallar !
Başbakana "boş'bakan" dendiği günümüzde , Mehmet Şimşeğe ne denir bilemedim.

Gülbakan Mehmet Bey , gül bakayım...
Anaların ciğeri yansın , ocaklar sönsün ,
Masaya oturup Oslo'da askeri suçlayın ,
Polisleri "sizin evladınız" ip gibi dizsin suçlu misali ,
Sen gülümse ;

" Ciğeri pare pare olana ben bakarım ! "

" Ben şehide Bakan'ım , saygı ile , dua ile... "
- - - - - - - -

8 Şehidimiz var
Ruhları şad , mekenları cennet olsun ( Amin )
Yaralı olan askerlerimize ise yüce Allah'tan acil şifalar diliyorum.

- - - - - - - -

" Allah (c.c) doğruyu söyleyenlerle beraberdir ! "

- - - - - - - -

Not : Damarlarımızdaki " asil kanın " farkına varmanın zamanı gelmedi mi ?

Bu sinir bizi öldürecek , failimiz meçhul kalacak !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder