19 Haziran 2012 Salı

Bu Rüyam Beşarete İşaret Değil !

 
  Aziz vatandaşlarım

  Sizleri en kalbi duygularım ile selamlıyorum.

  İktidar olduğumuz ilk dönemden günümüze kadar muhalefetin ve diğer kesimlerin linçlerine maruz kaldık. Hatırlarsanız partimize açılan kapatma davası , terör örgütü ile mükaleme safsataları ve diğer iftiralar , iğrenç yakıştırmalar hafızalarımızda.

  Sevgili kardeşlerim

  Muhalefetin mantalitesine , basiretine , izanına baktığımız zaman "benim" %50'lik oy başarımı nasıl yakalayamamalarını görmek mümkündür. Kullandıkları üslup , içlerindeki kinin dışa vurumudur ! Allah için , bunlardan memlekete baş olur mu ? Unutulmamalıdır ki benim natıkam yüce Allah'ın bana bahşettiği bir istidattır !

  Gündemin yoğunluğunda oturdukları yerde yorgunlaşan hatta gittikleri yere depremi de götüren Sayın Kılıçdaroğlu ve Sayın Bahçeli gene hülyalarda. Sayın Kılıçdaroğlu acaba neden Bülent Arınç'ın '' Öcalan'a ev hapsi '' önerisine şartlı da olsa "destek" sunarken muhterem hoca efendi Fethullah Gülen'e yaptığımız çağrı için '' Garipsedim ! '' diyor ? Garipsenecek olan senin garipsediğin şeyler ile destek verdiğin şeyler arasındaki uçurumun ta kendisi değil mi ey Kılıçdaroğlu ! Bize diyorlar ama asıl " şark kurnazı " bunlar !
 
  Biz sanki cemaatteki kardeşlerimizin damarlarına şerbet mi veriyoruz , onların bam teline mi dokunuyoruz hoca efendiye dön diyerek ! Bunlar seçim yatırımı olmayacak konular , lütfen !

  Benim cehapeli kardeşlerimin bugün tek suçu var o da hala cehapenin Atatürk'ün partisi olduğuna , Atatürk'ün ilke ve inkilaplarını koruduğuna inanmasıdır. Bizler Atatürk'ün hangi ilkesini savunduk ta sonradan " bunları onu korumak için yapıyoruz. " dedik ? Sorarım sizlere.

  Aziz Türkiyeli'ler

  Terör elbet bitecek !
  Teröre asla taviz vermedik , vermeyecez.
  Terör konusunda yaptığımız stratejilerde "Hayaldi gerçek oldu" parolamızı kullanıyoruz.
  Sır küpüm Hakan Fidan'ı Oslo'ya ben gönderdim , terör örgütü ile görüşmesinden elbette haberim var.    
  Gelişmeleri Sayın Kemal Burkay ile beraber takipteyiz.

  Buradan son dönemde sesini yükselten mehape liderine ve vekillerine de seslenmek istiyorum !

  Öcalan'ın yerini soruyor bana Sayın Bahçeli ! Daha önce de ip atmıştı , idamın bizim dönemimizde kaldırıldığını unutmuş anlaşılan ! Önce sen " İdamın ertelenmesine imza attım. Koalisyonu dağıtıp kaosa fırsat vermedim. " deme zahmetinde bulun , ondan sonra de ki " Öcalan İmralı'da mı ? " ! Biz Sayın Öcalan ile Sayın Bahçeli'yi kucaklaştırmayı da iyi biliriz !..

  derken uyandım bu kabustan , sizler de artık uyansanız fena olmaz !


  " Allah(c.c) doğruyu söyleyenlerle beraberdir. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder